千居Spacious
1,000+ 個評分
安裝

工作。香港

生活日常 | 2016 年 4 月 29 日

香港作為一個工作城市都幾出名,而work hard, play hard呢一個口頭蟬都喺唔少打工仔嘅口號。但喺通脹愈來愈勁,工作時間愈來愈長但人工又唔跟住高嘅情況之下,究竟香港仲喺唔喺一個理想生活地方呢?為咗睇下香港人工作時間同入息喺全球方面點樣,我地參考咗2015年UBS Price and Earning Report。它搜尋咗71個國家嘅資料去比較,而我地今日就會睇一下人工,工作時間同假期。

報告用紐約做標準指數 100分,而將其他城市嘅指數以紐約分數計算。

人工

香港嘅總時薪排喺第32位, 指數另為49.4; 而淨時薪比總時薪高一位,排第13而指數另有51.3。
總時薪按年薪除以每年工作時間,而淨時薪則是扣除所有稅等等後的數目。
如果睇一下香港嘅價格水平,你就會發現香港人雖然只有紐約人一半嘅人工,但喺我地嘅物價有佢地嘅75% -代表香港人用紐約一半嘅人工去俾四分三嘅價錢。都真喺幾勁!

工作時間

Man at work - Hong Kong香港喺呢一方面成為榜首—平均一個星期做50個鐘。
可能就咁睇你地會覺得唔喺好特別,不過71個城市嘅平均工作時間喺40小時,而大多數人話就話翻多咗工作時間,但喺人工都喺一樣咁。怪唔得好多香港人都冇咁開心啦…

假期

相信冇野好似假期咁令香港人開心!香港嘅法定有薪年假喺17日,一睇之下都好開心。不過其實我地仍然喺低過71個城市嘅平均4.5星期。都少咗成12日咁多!
只不過大家唔好唔記得其實香港有好多法定假期,中西都放加加埋埋都唔少。雖然我地冇聖保羅全部加曬成50日咁多,不過點都好過里斯本得5日。

推薦文章

【抽濕機】常見款式、正確用法、選購貼士、常見問題

生活日常 | 2024 年 2 月 25 日

【住宅噪音管制】裝修/寵物噪音有時限?2大投訴迷思

生活日常 | 2024 年 2 月 28 日

【抹窗須知】清潔步驟、去污處理、抹窗機械人、安全事項、常見問題

生活日常 | 2024 年 2 月 25 日

訂閱網誌

接收最新的樓市動態和見解分享

Exit mobile version